Gratis verzending vanaf €50,-
Winkelwagen
Het artikel is toegevoegd aan je winkelmand
Subtotaal
0.00
Verzendbijdrage
0.00
Totaal
0.00
Ga naar winkelwagen
Verder winkelen

Veelgestelde vragen

Onderstaand een overzicht van veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij of is het antwoord niet duidelijk? Neem dan contact op met de klantenservice.

 

FAQ - Account

Hoe maak ik een account aan?

Klik voor het aanmaken van een account rechtsboven op inloggen. Kies vervolgens voor: ik wil RINSMA member worden. Vul jouw gegevens in en volg de stappen die worden aangegeven.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Ga rechtsboven naar 'inloggen' en dan naar ‘wachtwoord vergeten’ en vraag een nieuw wachtwoord aan. Het nieuwe wachtwoord wordt naar je e-mailadres gestuurd.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Je kunt hier jouw adresgegevens wijzigen. Dit doe je door in te loggen en vervolgens kun je je gegevens aanpassen bij ‘Mijn adressen’. Je verwijdert hier jouw oude adres en voegt de nieuwe weer toe. 

Ik wil geen e-mails meer ontvangen. Hoe kan ik dit doorgeven?

Je kunt je e-mailvoorkeuren wijzigen door in te loggen in je account rechtsboven in. Via ‘Account aanpassen’ kun je vervolgens je voorkeuren wijzigen.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar heb geen mail ontvangen.

Het kan zijn dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Staat ook daar geen mail in? Neem dan contact op met Customer Care via [email protected] of via 0513 468 050.

FAQ - Algemeen

Ik heb een klacht over een item.

Dat is vervelend om te horen! Wij lossen het graag voor je op, want onze missie is om jou blij te maken met mooie kleding. Ben je in de gelegenheid om langs te komen in de winkel met jouw klacht? Zo niet, neem dan contact op met onze customer care afdeling. Zij kunnen een retourlabel voor je aanmaken. 

Hoe maak ik een afspraak voor een Personal Shopper?

Via deze pagina kun je een verzoek voor een personal shop afspraak indienen. De Personal Shopper neemt dan telefonisch contact op om de afspraak in te plannen.

Wat zijn de kosten van een afspraak met een Personal Shopper?

Een afspraak met de Personal Shopper is kosteloos!

Moet ik reserveren voor het Grand Fashion Café?

Dat is niet noodzakelijk, maar je kan hiervoor contact opnemen met onze Customer Care via [email protected] of (0513) 468 050.

Ik wil graag mijn item aan laten passen door de coupeuse.

Dat kan en doen onze coupeuses graag voor je! Buiten de sale-periode vergoeden wij zelfs de helft van de coupeusekosten. We ontvangen jou graag in de winkel, de coupeuses zijn altijd volgens openingstijden aanwezig.

Ook mag je het item opsturen wanneer je met centimeters of spelden aan kunt geven hoe het item vermaakt mag worden. Dit kosteloos opgestuurd worden naar het volgende adres vanaf een PostNL-locatie:

RINSMA MODEPLEIN
t.a.v. Klantenservice
Antwoordnummer 727
8400 VB Gorredijk

Daarbij ontvangen wij dan graag een notitie met de vermaak instructies en in ieder geval jouw contact- en adresgegevens, dan nemen wij contact op zodra we het pakket hebben ontvangen. Alvast bedankt!

Hoe kan ik een cadeaubon kopen?

Je kunt een cadeaubon in de winkel kopen, maar ook online bestellen! Je vindt ze hier voor Zij van Rinsma en hier voor de Heeren van Rinsma.

Welke maten verkopen jullie?

De meeste merken in onze damescollectie bieden kleding in maten van XS/34 tot en met XXL/44 aan. Sommige merken gaan tot en met maat 48 of 50. De meeste merken van de herencollectie bieden kleding in maten van S/46 tot en met 3XL/58. Van colberts bieden wij ook kwartmaten aan. Tijdens het online bestellen kun je filteren op maat om precies te zien welke items wij voorradig hebben.

Hebben jullie ook zwangerschapskleding?

Wij hebben geen positiekleding in onze collectie. Wel zijn sommige items door hun snede en materiaal geschikt om tijdens de zwangerschap te dragen.

Kan ik mijn elektrische fiets of auto bij de winkel opladen?

Jazeker, voor de winkel bevinden zich twee oplaadpunten voor elektrische auto's. Daarnaast vind je bij het terras aan het water drie oplaadpunten voor elektrische fietsen. Zo kan jouw accu worden opgeladen terwijl jij lekker aan het shoppen bent

FAQ - Bestellen

Bestellen, hoe werkt dat?

Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van je keuze. Kies de juiste maat en kleur. Klik vervolgens op de knop ‘In winkelwagen’. Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst en je kunt verder gaan met winkelen. Wanneer je klaar bent met winkelen, kun je de bestelling afronden door te klikken op de Winkelwagen, rechts bovenin het scherm. In de Winkelwagen kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop ‘Ik wil bestellen’ en volg de stappen in het bestelproces.


Stap voor stap hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Bekijk hier de handleiding.

Mijn maat staat er niet tussen, is deze er dan nog wel?

Onze gehele voorraad staat online en is up-to-date, dus jammer genoeg niet. Mocht het artikel weer op voorraad komen, dan wordt de voorraad op de webshop direct aangevuld. Hiervoor kun je de website in de gaten houden.  

Mijn winkelwagen is ineens leeg, hoe kan dit?

Dit hangt af van hoe ver je was in het bestelproces:

  • Was je nog aan het rondneuzen? Items blijven een uur gereserveerd in jouw winkelwagen, daarna gaan ze automatisch weer op voorraad en kun je ze weer op de website vinden.
  • Was je al in het bestelproces en is deze afgebroken? Dan kun je jouw item terugvinden in jouw account bij ‘Mijn aankopen’ als onafgemaakte order. Vanaf daar kun je de bestelling voortzetten.
  • Is de betaling mislukt? Dan heb je een mail van ons ontvangen met een betaallinkje om de bestelling alsnog af te ronden. Ook kun je de order vinden in jouw account bij ‘Mijn aankopen’ en kun je de bestelling vanaf daar voortzetten.

Is er een minimumbedrag vereist om een bestelling te plaatsen?

Voor het bestellen op de webshop is geen minimum aankoopbedrag nodig. Bij bestellingen vanaf €50,- betaal je geen verzendkosten. Heeft jouw bestelling een lagere orderwaarde? Dan vragen wij voor het verzenden van je bestelling een kleine tegemoetkoming in de werkelijke kosten. Je betaalt in dat geval een verzendbijdrage van €2,95. Afhalen in de winkel is te allen tijden gratis.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met daarin de orderbevestiging. Op de orderbevestiging staan de door jou bestelde artikelen vermeld. Ook kun je een overzicht van jouw bestelling(en) terugvinden in jouw account bij ‘Mijn aankopen’.

Ik heb geen e-mailbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Nadat je de bestelling geplaatst hebt, ontvang je binnen korte tijd (maximaal 15 minuten) een bevestiging via de mail. Mocht deze mail niet in je ‘Postvak In’ staan, dan is het mogelijk dat jouw e-mailprogramma het bericht heeft aangezien voor ‘Ongewenste e-mail’ of spam.

Wanneer de mail ook daar niet in staat, kun je de gegevens controleren via jouw account.

Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze al is afgerond?

Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden. Neem gerust contact op om de dubbele verzendbijdrage te laten vergoeden.

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?

Mocht er iets met je bestelling zijn, dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact op. Het liefst telefonisch om op die manier snel tot een oplossing te komen.

Kan ik ook vanuit het buitenland online bestellen?

Ja, vanuit Duitsland en België is het mogelijk een bestelling te plaatsen. Daarvoor rekenen wij een verzendbijdrage van €4,95.

Mijn maat is online niet meer verkrijgbaar, hebben jullie deze nog wel in de winkel?

Wij hebben één voorraad voor de winkel en de webshop. Indien het artikel in de webshop dus niet meer voorradig is, hebben wij deze helaas ook niet in de winkel. Sorry!

Waar vind ik meer informatie over een artikel zoals de afmetingen, wasvoorschriften en hoe een artikel valt?

In de productomschrijving proberen wij zoveel mogelijk informatie te vermelden over een product. Mocht je toch nog vragen hebben of advies willen, neem dan contact op met de klantenservice via [email protected] of via (0513) 468 050.

Kan ik een mail ontvangen als het door mij gewenste artikel weer op voorraad is?

Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om een reminder in stellen voor je maat. Mocht het artikel weer op voorraad komen, dan wordt de voorraad op de webshop direct aangevuld. Hiervoor kun je de website in de gaten houden.

Ik wil graag kledingadvies. Kunnen jullie mij daarbij helpen?

Wij staan voor je klaar om je advies te geven. Je bent van harte welkom in de winkel in Gorredijk! Ook kun je hier een afspraak voor een Personal Shopper aanvragen en wij helpen je online ook graag. Neem contact op met onze Customer Care via [email protected] of via (0513) 468 050.

Ik ben geen member. Kan ik dan alsnog bestellen?

Ja dat is mogelijk. In het bestelproces kun je aangeven dat je als gast wilt bestellen. Indien je als gast afrekent, laat je eenmalig je gegevens achter en kom je niet als member in ons systeem te staan.

Ik heb tot nu toe alleen aankopen gedaan in de winkel. Hoe kan ik online bestellen met mijn eigen account?

Als je nog niet eerder in onze webshop hebt besteld, kun je via de 'Wachtwoord vergeten' functie een wachtwoord aanvragen. Daarna kun je bestellen met jouw eigen account!

Ik wil bestellen als gast, maar krijg een melding dat mijn e-mailadres al bekend is. Hoe kan dit?

Het kan zijn dat je al over een account beschikt. Je kunt via de 'Wachtwoord vergeten' functie een nieuw wachtwoord aanvragen. 

FAQ - Betalen

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

De bestelling kan op verschillende manieren betaald worden, namelijk via iDEAL, met de Nederlandse creditcards VISA en Mastercard, met Apple Pay of met Billink(achteraf betalen). Lees hier meer over de betaalmethoden >

Hoelang duurt het voordat de betaling wordt afgeschreven?

Een betaling via iDEAL wordt meteen afgeschreven. Een betaling met de creditcard wordt op een vaste datum van je rekening afgeschreven.

Wat is het rekeningnummer van RINSMA MODEPLEIN?

Iets terugstorten op onze rekening? Het rekeningnummer is NL38INGB0674585739 t.n.v. Zij van Rinsma - Rinsma fashion en trends.

Mijn betaling is mislukt. Hoe kan ik alsnog betalen?

Dit kan op twee manieren:

  • Indien de betaling is mislukt, ontvang je gelijk een mail van ons met een betalingslink. Via deze link kun je de betaling alsnog voldoen.
  • Een andere manier om de bestelling af te ronden, is door in te loggen op je account. Je klikt op 'Mijn Account' en gaat naar het overzicht van de bestellingen. Hier kun je vervolgens op de onafgemaakte bestelling klikken en deze alsnog afronden.

Waarom kan ik niet met Billink betalen?

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • Om een bestelling te plaatsen met Billink is het noodzakelijk om een telefoonnummer in te vullen in je account/tijdens het bestelproces. Deze kun je in jouw account, bij ‘Mijn adressen’ toevoegen.
  • Je hebt het maximale orderbedrag bereikt. Wanneer je voor de eerste keer met Billink betaalt, kun je maximaal voor € 250,- bestellen.
  • Zijn bovenstaande oorzaken niet van de orde? Een betaling door middel van Billink kan door verschillende oorzaken worden geweigerd. Wegens privacy hebben wij hier helaas geen zicht op. Billink kan jou hier verder inzicht in geven, wij raden je daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice van Billink.

Ik wil graag achteraf betalen, kan dit?

Ja, dit kan met gebruik van Billink als betaalmethode. Hiervoor is het belangrijk dat al jouw gegevens zijn ingevuld in jouw account. Dit gaat om naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum. Wanneer je voor de eerste keer met Billink betaalt, kun je maximaal voor € 250,- bestellen.  Mocht je kiezen voor achteraf betalen, dan kun je jouw pakket niet op een afhaalpunt laten leveren.

FAQ - Cheques en punten

Accepteren jullie VVV-bonnen en Fashioncheques?

Ja, in de winkel kun je betalen met een VVV-bon en Fashioncheque.

Spaar ik ook punten met een aankoop op de webshop?

Ja voor elke €50,- die in de winkel of online wordt besteed aan dameskleding, registreren wij automatisch één spaarpunt (op afgeprijsde artikelen worden geen punten gespaard). Bij 10 spaarpunten wordt een modecheque van €20,- uitgekeerd, deze cheques worden maandelijks verzonden. De punten worden gespaard op basis van jouw postcode en huisnummer. Ben je onlangs verhuisd en stond je al in het systeem? Dan kunt je dit doorgeven via [email protected] of 0513 468 050. 

Ik heb een cheque ontvangen, kan ik deze ook in de webshop gebruiken?

De huidige cheques bevatten een code welke verzilverd kan worden in de winkelwagen. Klik op de zin "Ik heb een actiecode", vul de code in en klik op "Toevoegen". Het bedrag in de winkelwagen wordt aangepast en je kunt het aankoopproces voortzetten.

Heb je een cheque zonder code? Deze cheques kunnen niet direct met de bestelling op de webshop verrekend worden. We kunnen het bedrag wel terugstorten op je rekening. Plaats in dat geval de bestelling en betaal het volledige bedrag. Stuur de cheque dan naar ons toe en wij maken het bedrag over naar jouw bankrekening!

Stuur de cheque onder vermelding van het ordernummer, de naam van de rekeninghouder en jouw IBAN-nummer per e-mail naar [email protected] of gratis per post naar dit adres:

RINSMA MODEPLEIN
t.a.v. Customer Care
Antwoordnummer 727
8400 VB Gorredijk

Mijn chequecode werkt niet.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Voldoet jouw bestelling aan de voorwaarden van de cheque, is deze nog geldig en heb je de code juist ingevoerd?

Wij kijken graag waarom jouw chequecode niet werkt! Neem contact op met onze Customer Care via [email protected] of (0513) 468 050. Wanneer je al hebt besteld, ontvangen wij ook graag jouw ordernummer om de cheque eventueel meteen te kunnen verrekenen.

Wat gebeurt er met mijn cheque als ik mijn bestelling retourneer of wanneer deze wordt geannuleerd?

Wanneer je een gedeelte van jouw order blijft bestaan, dan zal ook de cheque daarop blijven gelden. Hiervoor hoef je niets te doen. Als de gehele order retour gaat, zul je na de retourbevestiging in een aparte mail een nieuwe chequecode ontvangen.

Kan ik meerdere cheques tegelijk inleveren?

Dat kan, mits de voorwaarden van de cheques daaraan voldoen. In de winkel kun je ze aan de kassa overhandigen. Bij een online bestelling kun je vast één invullen bij ‘Ik heb een actiecode’. Wij ontvangen dan graag een mailtje zodra jij je bestelling hebt ontvangen én deze is naar wens met daarin het ordernummer en de andere chequecode(s), dan storten wij het bedrag daarvan weer op jouw rekening.

Hoe werkt het puntensysteem?

Voor elke €50,- die je in de winkel of online besteedt aan dameskleding, registreren wij automatisch één spaarpunt. Op afgeprijsde artikelen worden geen punten gespaard. Bij 10 spaarpunten wordt een modecheque van €20,- uitgekeerd, deze cheques worden maandelijks verzonden. De punten worden gespaard op basis van jouw postcode en huisnummer. Ben je onlangs verhuisd en stond je al in het systeem? Dan kunt je dit doorgeven via [email protected] of (0513) 468 050.

FAQ - Mijn aankoop

Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?

Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op via (0513)468 050. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost!

Ik wil mijn order annuleren.

Jouw order kan geannuleerd worden wanneer deze nog niet is verzonden. Neem daarvoor contact op met onze Customer Care via [email protected] of (0513) 468 050. Wij ontvangen dan graag het ordernummer en reden van annulering.


Wanneer jouw order al is verzonden, kan deze niet meer geannuleerd worden. Natuurlijk mag je hem dan bij levering door DHL aan de deur weigeren of kosteloos retourneren met gebruik van de meegezonden retourlabel.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je kunt een item van jouw bestelling annuleren wanneer deze nog niet is verzonden. Jammer genoeg kunnen er geen items toegevoegd worden, hiervoor vragen we je een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik heb een klacht over een item.

Dat is vervelend om te horen! Wij lossen het graag voor je op, want onze missie is om jou blij te maken met mooie kleding. Ben je in de gelegenheid om langs te komen in de winkel met jouw klacht? Zo niet, dan ontvangen wij het item graag per post. Deze kan kosteloos opgestuurd worden naar het volgende adres vanaf een PostNL-locatie:

RINSMA MODEPLEIN
t.a.v. Klantenservice
Antwoordnummer 727
8400 VB Gorredijk

Daarbij ontvangen wij dan graag een notitie met in ieder geval jouw contact- en adresgegevens, dan nemen wij contact op zodra we het pakket hebben ontvangen. Alvast bedankt!

FAQ - Ruilen

Ruilen, hoe werkt dat?

Een artikel kan binnen 30 dagen worden omgeruild. Om het artikel zo snel mogelijk te kunnen ruilen, is het verstandig om het gewenste artikel opnieuw te bestellen. Stuur het andere artikel retour met een vermelding van omruiling op het retourformulier. Voor het andere artikel worden dan geen retourkosten in rekening gebracht. Natuurlijk ben je ook welkom in de winkel om jouw aankoop te ruilen.

FAQ - Retourneren

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Indien je jouw bestelling retourneert en gebruikmaakt van het DHL retourlabel wordt €3,95 ingehouden op het te terug te storten bedrag. Je kunt jouw bestelling gratis retourneren in de winkel. 

Hoe retourneer ik mijn online bestelling?

Je kunt het pakket eenvoudig retourneren via een DHL Pakketpunt. Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in de originele verpakking en voeg het ingevulde retourformulier bij. Meld je retour aan via onze website, hiervoor log je in en ga je naar ´mijn aankopen´. Geef de retourreden door en meld een retourlabel (à €3,95*) aan. Je ontvangt vervolgens een QR-code in je mail waarmee je het pakket kunt retourneren. Lever het pakket in bij het dichtstbijzijnde DHL Pakketpunt en bewaar de verzendbevestiging goed. Deze bevestiging is je bewijs van retourzending.

Zodra wij de retourzending hebben verwerkt, ontvang je een retourbevestiging via de e-mail. Wij verwerken jouw retour binnen 2 dagen.

 

*De kosten voor het retourlabel (à €3,95) worden ingehouden op het bedrag wat wij naar jou terugstorten.

Gratis retourneren in de winkel
Wanneer je ervoor kiest de bestelling gratis te retourneren in de winkel, dan kan dit bij de klantenservicebalie. Neem voor een goede verwerking van de retourzending, het retourformulier mee dat bij de bestelling zit. Je krijgt vervolgens het aankoopbedrag op je rekening teruggestort. 

Kan ik mijn winkelaankoop ook per post retourneren?

Ja, je kunt jouw winkelaankoop tot 30 dagen na aankoop retourneren via de post. Meld je retour aan via onze website, hiervoor log je in (rechtsboven) en ga je naar ´mijn aankopen´. Geef de retourreden door en meld een retourlabel (à €3,95*) aan. Je ontvangt vervolgens een QR-code in je mail waarmee je het pakket kunt retourneren. Zorg dat de bestelling goed is verpakt en lever het pakket in bij het dichtstbijzijnde DHL Pakketpunt en bewaar de verzendbevestiging goed. Deze bevestiging is je bewijs van retourzending.

 

Zodra wij de retourzending hebben verwerkt, ontvang je een retourbevestiging via de e-mail. Wij verwerken jouw retour binnen 2 dagen.

 

*De kosten voor het retourlabel (à €3,95) worden ingehouden op het bedrag wat wij naar jou terugstorten.

Kan ik sale-items ook retourneren?

Ja, hiervoor hanteren wij ook een retourtermijn van 30 dagen na aankoop. items die gekocht zijn in de Outlet kunnen helaas niet geretourneerd of geruild worden.

Krijg ik na retourneren mijn aankoopbedrag terug, of krijg ik een tegoed?

Wij storten het bedrag van jouw retour binnen de retourtermijn weer op de rekening waarmee is betaald. Items die in de Outlet zijn gekocht, kunnen niet geretourneerd of geruild worden.

Wanneer staat het bedrag van mijn retour weer op mijn rekening?

Zodra jouw retour is afgehandeld, krijg je hier een bericht van. Je ontvangt je aankoopbedrag zo spoedig mogelijk op je rekening. Afhankelijk van de betaalmethode en drukte is dit doorgaans tussen de 2 en 5 werkdagen. 

Ik heb Billink als betaalmethode gebruikt, hoe werkt de terugbetaling hiervan?

Wanneer je de rekening nog niet hebt voldaan, zul je nadat wij de retour hebben afgehandeld een bericht van Billink krijgen over de rekening. Heb je al wel betaald, dan wordt het bedrag van jouw retour weer op de rekening gestort waarmee je de order hebt betaald. Je wordt te allen tijde op de hoogte gehouden van jouw rekening door Billink. Ook kun je deze inzien door in te loggen in de omgeving van Billink.

Wat is de retourtermijn?

De retourtermijn voor zowel winkel- als online aankopen is 30 dagen na aankoop. Items die in de Outlet zijn gekocht kun je binnen 60 dagen ruilen in de Outlet.

Kan ik meerdere bestellingen in één pakketje retourneren?

Dat is geen probleem! Wij ontvangen graag alle ingevulde retourformulieren voor de juiste verwerking.

Hoelang duurt het voordat mijn geretourneerde order bij jullie verwerkt wordt?

Je kunt jouw retourzending volgen via de QR-code die je van DHL hebt ontvangen. Houd er rekening mee dat een retourzending vaak als laatst een sorteerscan ontvangt bij de vervoerder. Vanaf dan wordt het pakket binnen 1 tot 3 werkdagen bij ons bezorgd. Zodra wij de retourzending hebben verwerkt, ontvang je een retourbevestiging via de e-mail. Het aankoopbedrag wordt vervolgens binnen 2 dagen teruggestort op je rekening.

FAQ - Verzenden en bezorging

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij bestellingen vanaf €50,- betaal je geen verzendkosten. Heeft jouw bestelling een lagere orderwaarde? Dan vragen wij voor het verzenden van je bestelling een kleine tegemoetkoming in de werkelijke kosten. Je betaalt in dat geval een verzendbijdrage van €2,95.

Voor Duitsland & België vragen wij, ongeacht de orderwaarde, een verzendbijdrage van €4,95. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wegens grote drukte kan het momenteel tot 2 dagen duren voordat wij jouw bestelling verstuurd hebben. Onze excuses voor het ongemak.

 

Levering door DHL

Wanneer je op werkdagen voor 20:00 uur een bestelling plaatst, verzenden we jouw bestelling dezelfde dag nog. Als je kiest voor thuisbezorging met DHL, zal je bestelling (in de meeste gevallen) de volgende dag afgeleverd worden. Bestellingen die op vrijdag ná 20:00 uur worden geplaatst en bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst, worden op maandag verstuurd. 

Ophalen in de winkel
Wanneer je ervoor gekozen hebt de bestelling op te halen in de winkel, dan ligt deze de volgende werkdag klaar bij de klantenservice. Via de mail houden wij je op de hoogte van de status van jouw bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel afhalen?

Ja, hier kun je voor kiezen in het bestelproces. Jouw bestelling kan opgehaald worden bij de klantenservice in de winkel. Wij vragen je de orderbevestiging en identiteitsbewijs mee te nemen, zodat wij de bestelling kunnen controleren. Zonder ordernummer en identiteitsbewijs kunnen wij de bestelling niet meegeven. De bestelling blijft 14 dagen beschikbaar in de winkel. Wanneer de bestelling niet binnen 14 dagen wordt opgehaald, zal deze retour gaan en wordt het aankoopbedrag teruggestort. Je kunt het artikel desgewenst meteen even passen in de winkel en één van de stylistes vragen om een creatief advies.

Kan ik een afwijkend afleveradres kiezen?

Dit is in het bestelproces helaas niet mogelijk. Je kunt jouw bestelling wel laten bezorgen bij een DHL ServicePoint en wij kunnen het adres na het plaatsen van de bestelling voor je wijzigen. Daarvoor ontvangen wij graag jouw ordernummer en het gewenste afleveradres via [email protected].

Kan ik ook aangeven dat ik mijn pakketje later wil ontvangen?

Ja, in het bestelproces bij ‘Kies een verzendmethode’ kun je aangeven op welke datum je het pakketje graag wilt ontvangen. Ook kun je gebruik maken van levering bij een DHL afhaalpunt, daar blijft het pakketje een week liggen en kun je hem op eigen gelegenheid ophalen. Ten slotte kun je ook kiezen om de bestelling bij ons in de winkel af te halen, daar bewaren wij jouw bestelling 14 dagen.

Mijn pakketje is lang onderweg of geeft een afwijkende status op de Track & Trace aan.

Dat is vervelend! Wij onderzoeken graag waarom dit zo is. Neem contact op met onze Customer Care via [email protected] of (0513) 468 050. Wij ontvangen dan graag jouw ordernummer en het zendingsnummer.

De Track & Trace van mijn zending geeft aan: ‘Zending nog niet ontvangen of verwerkt’.

De Track & Trace heeft vaak even nodig om zich juist aan te passen nadat het pakketje door ons is verzonden. Wanneer deze status na één werkdag nog niet is veranderd, neem contact op met onze Customer Care via [email protected] of (0513) 468 050. Wij ontvangen dan graag jouw ordernummer en het zendingsnummer.