Onderstaand een overzicht van veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij of is het antwoord niet duidelijk? Neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe maak ik een account aan?
Klik voor het aanmaken van een account rechtsboven op inloggen. Kies vervolgens voor: ik wil RINSMA member worden. Vul jouw gegevens in en volg de stappen die worden aangegeven. Je kunt je ook inschrijven via de volgende pagina: https://www.rinsmamodeplein.nl/shoppen-is-fun/rinsma-memberclub
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Ga rechtsboven naar 'inloggen' en dan naar ‘wachtwoord vergeten’ en vraag een nieuw wachtwoord aan. Het nieuwe wachtwoord wordt naar je e-mailadres gestuurd.
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Je kunt hier jouw adresgegevens wijzigen. Dit doe je door in te loggen en vervolgens kun je je gegevens aanpassen bij ‘Mijn adressen’. Je verwijdert hier jouw oude adres en voegt de nieuwe weer toe.
Ik wil geen e-mails meer ontvangen. Hoe kan ik dit doorgeven?
Je kunt je e-mailvoorkeuren wijzigen door in te loggen in je account rechtsboven in. Via ‘Account aanpassen’ kun je vervolgens je voorkeuren wijzigen. Door alle vinkjes uit te zetten bij de nieuwsbrief voorkeuren in jouw account wordt je uitgeschreven van alle nieuwsbrieven.
Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar heb geen mail ontvangen.
Het kan zijn dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Staat ook daar geen mail in? Neem dan contact op met Customer Care via [email protected] of via 0513 468 050.
Ik heb een klacht over een item.
Dat is vervelend om te horen! Wij lossen het graag voor je op, want onze missie is om jou blij te maken met mooie kleding. Ben je in de gelegenheid om langs te komen in de winkel met jouw klacht? Zo niet, neem dan contact op met onze customer care afdeling. Zij kunnen een retourlabel voor je aanmaken.
Hoe maak ik een afspraak voor een Personal Shopper?
Via deze pagina kun je een verzoek voor een personal shop afspraak indienen. De Personal Shopper neemt dan telefonisch contact op om de afspraak in te plannen.
Wat zijn de kosten van een afspraak met een Personal Shopper?
Een afspraak met de Personal Shopper is kosteloos!
Moet ik reserveren voor de Eten&Drinken gelegenheden?
Dat is niet noodzakelijk, maar je kan hiervoor contact opnemen met onze Customer Care via [email protected] of (0513) 468 050.
Ik wil graag mijn item aan laten passen door de coupeuse.
Dat kan en doen onze coupeuses graag voor je! Buiten de sale-periode vergoeden wij zelfs de helft van de coupeusekosten. We ontvangen jou graag in de winkel, de coupeuses zijn altijd volgens openingstijden aanwezig.
Ook mag je het item opsturen wanneer je met centimeters of spelden aan kunt geven hoe het item vermaakt mag worden. Dit kosteloos opgestuurd worden naar het volgende adres vanaf een PostNL-locatie:
RINSMA MODEPLEIN
t.a.v. Klantenservice
Antwoordnummer 727
8400 VB Gorredijk
Daarbij ontvangen wij dan graag een notitie met de vermaak instructies en in ieder geval jouw contact- en adresgegevens, dan nemen wij contact op zodra we het pakket hebben ontvangen. Alvast bedankt!
Hoe kan ik een cadeaubon kopen?
Je kunt een cadeaubon in de winkel kopen, maar ook online bestellen! Je vindt ze hier voor Zij van Rinsma en hier voor de Heeren van Rinsma.
Welke maten verkopen jullie?
De meeste merken in onze damescollectie bieden kleding in maten van XS/34 tot en met XXL/44 aan. Sommige merken gaan tot en met maat 48 of 50. De meeste merken van de herencollectie bieden kleding in maten van S/46 tot en met 3XL/58. Van colberts bieden wij ook kwartmaten aan. Tijdens het online bestellen kun je filteren op maat om precies te zien welke items wij voorradig hebben.
Hebben jullie ook zwangerschapskleding?
Wij hebben geen positiekleding in onze collectie. Wel zijn sommige items door hun snede en materiaal geschikt om tijdens de zwangerschap te dragen.
Kan ik mijn elektrische fiets of auto bij de winkel opladen?
Jazeker, voor de winkel bevinden zich twee oplaadpunten voor elektrische auto's. Daarnaast vind je bij het terras aan het water drie oplaadpunten voor elektrische fietsen. Zo kan jouw accu worden opgeladen terwijl jij lekker aan het shoppen bent
Bestellen, hoe werkt dat?
Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van je keuze. Kies de juiste maat en kleur. Klik vervolgens op de knop ‘In winkelwagen’. Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst en je kunt verder gaan met winkelen. Wanneer je klaar bent met winkelen, kun je de bestelling afronden door te klikken op de Winkelwagen, rechts bovenin het scherm. In de Winkelwagen kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop ‘Ik wil bestellen’ en volg de stappen in het bestelproces.
Stap voor stap hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Bekijk hier de handleiding.
Mijn maat staat er niet tussen, is deze er dan nog wel?
Onze gehele voorraad staat online en is up-to-date, dus jammer genoeg niet. Mocht het artikel weer op voorraad komen, dan wordt de voorraad op de webshop direct aangevuld. Hiervoor kun je de website in de gaten houden.
Mijn winkelwagen is ineens leeg, hoe kan dit?
Dit hangt af van hoe ver je was in het bestelproces:
Mijn welkomstkorting werkt niet, hoe kan dat?
De welkomstkorting is alleen te verzilveren bij een minimale besteding van € 75,- en niet geldig op SALE artikelen.
Is er een minimumbedrag vereist om een bestelling te plaatsen?
Voor het bestellen op de webshop is geen minimum aankoopbedrag nodig. Bij bestellingen vanaf €50,- betaal je geen verzendkosten. Heeft jouw bestelling een lagere orderwaarde? Dan vragen wij voor het verzenden van je bestelling een kleine tegemoetkoming in de werkelijke kosten. Je betaalt in dat geval een verzendbijdrage van €2,95. Afhalen in de winkel is te allen tijden gratis.
Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met daarin de orderbevestiging. Op de orderbevestiging staan de door jou bestelde artikelen vermeld. Ook kun je een overzicht van jouw bestelling(en) terugvinden in jouw account bij ‘Web transacties’.
Ik heb geen e-mailbevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Nadat je de bestelling geplaatst hebt, ontvang je binnen korte tijd (maximaal 15 minuten) een bevestiging via de mail. Mocht deze mail niet in je ‘Postvak In’ staan, dan is het mogelijk dat jouw e-mailprogramma het bericht heeft aangezien voor ‘Ongewenste e-mail’ of spam.
Wanneer de mail ook daar niet in staat, kun je de gegevens controleren via jouw account.
Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze al is afgerond?
Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden. Neem gerust contact op om de dubbele verzendbijdrage te laten vergoeden.
Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?
Mocht er iets met je bestelling zijn, dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact op. Het liefst telefonisch om op die manier snel tot een oplossing te komen.
Kan ik ook vanuit het buitenland online bestellen?
Ja, vanuit Duitsland en België is het mogelijk een bestelling te plaatsen. Daarvoor rekenen wij een verzendbijdrage van €4,95.
Mijn maat is online niet meer verkrijgbaar, hebben jullie deze nog wel in de winkel?
Wij hebben één voorraad voor de winkel en de webshop. Indien het artikel in de webshop dus niet meer voorradig is, hebben wij deze helaas ook niet in de winkel. Sorry!
Waar vind ik meer informatie over een artikel zoals de afmetingen, wasvoorschriften en hoe een artikel valt?
In de productomschrijving proberen wij zoveel mogelijk informatie te vermelden over een product. Mocht je toch nog vragen hebben of advies willen, neem dan contact op met de klantenservice via [email protected] of via (0513) 468 050.
Kan ik een mail ontvangen als het door mij gewenste artikel weer op voorraad is?
Ja dit kan. Geef je e-mail adres op in het scherm wat in beeld komt wanneer je jouw gewenste maat aanklikt. Er staat in dit veld "Uitverkocht, houd mij op de hoogte". Laat je gegevens achter. Hopelijk hebben we snel goed nieuws!
Ik wil graag kledingadvies. Kunnen jullie mij daarbij helpen?
Wij staan voor je klaar om je advies te geven. Je bent van harte welkom in de winkel in Gorredijk! Ook kun je hier een afspraak voor een Personal Shopper aanvragen en wij helpen je online ook graag. Neem contact op met onze Customer Care via [email protected] of via (0513) 468 050.
Ik ben geen member. Kan ik dan alsnog bestellen?
Ja dat is mogelijk. In het bestelproces kun je aangeven dat je als gast wilt bestellen. Indien je als gast afrekent, laat je eenmalig je gegevens achter en kom je niet als member in ons systeem te staan.
Ik heb tot nu toe alleen aankopen gedaan in de winkel. Hoe kan ik online bestellen met mijn eigen account?
Als je nog niet eerder in onze webshop hebt besteld, kun je via de 'Wachtwoord vergeten' functie een wachtwoord aanvragen. Daarna kun je bestellen met jouw eigen account!
Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
De bestelling kan op verschillende manieren betaald worden, namelijk via iDEAL, met de Nederlandse creditcards VISA en Mastercard, met Apple Pay of met Billink(achteraf betalen). Lees hier meer over de betaalmethoden >
Hoelang duurt het voordat de betaling wordt afgeschreven?
Een betaling via iDEAL wordt meteen afgeschreven. Een betaling met de creditcard wordt op een vaste datum van je rekening afgeschreven.
Wat is het rekeningnummer van RINSMA MODEPLEIN?
Iets terugstorten op onze rekening? Het rekeningnummer is NL38INGB0674585739 t.n.v. Zij van Rinsma - Rinsma fashion en trends.
Accepteren jullie VVV-bonnen en Fashioncheques?
Ja, alleen in de winkel kun je betalen met een VVV-bon en Fashioncheque.
Mijn betaling is mislukt. Hoe kan ik alsnog betalen?
Dit kan op twee manieren:
Waarom kan ik niet met Billink betalen?
Dit kan verschillende oorzaken hebben:
Ik wil graag achteraf betalen, kan dit?
Ja, dit kan met gebruik van Billink als betaalmethode. Hiervoor is het belangrijk dat al jouw gegevens zijn ingevuld in jouw account. Dit gaat om naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum. Wanneer je voor de eerste keer met Billink betaalt, kun je maximaal voor € 250,- bestellen. Mocht je kiezen voor achteraf betalen, dan kun je jouw pakket niet op een afhaalpunt laten leveren.
Wat is het spaarpuntenprogramma?
Met het Rinsma Memberclub spaarprogramma spaar je punten doormiddel van het doen van aankopen op de damescollecties in de winkel en online. Daarnaast krijg je bijvoorbeeld extra punten wanneer je een online aankoop niet retourneert of wanneer je een aankoop doet in onze winkel.
Ben je onlangs verhuisd en stond je al in het systeem? Dan kunt je dit doorgeven via [email protected] of 0513 468 050.
Hoe word ik Rinsma Member?
Je kunt je inschrijven via deze link: https://www.rinsmamodeplein.nl/account/register of via de kassa kunnen onze kassières dit doen of onze klantenservice kan dit voor je verzorgen. Na registratie staat er gelijk een welkomstvoucher t.w.v. € 12,50 voor je klaar in je account.
Hoe weet ik welke voucher ik wanneer kan inleveren?
Wanneer je een voucher uitkiest en je spaarpunten worden afgeschreven ontvang je automatisch een email. Hierin staan alle voorwaarden en hoe je jouw voucher kunt inwisselen. Vouchers kun je altijd direct verzilveren bij de kassa of online. Ook kunnen onze kassières of onze klantenservice jou hierbij helpen. Wij staan voor je klaar.
Wat gebeurt er met mijn cheque als ik mijn bestelling retourneer of wanneer deze wordt geannuleerd?
Een voucher verzilveren doe je door als eerst in te loggen via https://www.rinsmamodeplein.nl/account/login In jouw account onder het kopje “overzicht” of “vouchers” zie je jouw beschikbare vouchers. Wanneer je jouw favoriete item in je winkelwagen hebt zitten klik je op “verzilveren”. De korting is nu zichtbaar in je winkelwagen. Ook is de korting zichtbaar zodra je naar je winkelwagen gaat. Ook daar kun je kiezen om de voucher te verzilveren. De voucher wordt automatisch verzilverd op het duurste artikel.
Kan ik meerdere vouchers tegelijk verzilveren?
Dat kan, mits de voorwaarden van de vouchers daaraan voldoen. In de winkel kunnen onze kassières dit verwerken.
Mijn actiecode/retourcode/verjaardagscode werkt niet
We hebben een groot deel van de actiecodes onlangs omgezet naar een persoonlijke voucher. Kijk in je account of in je winkelwagen welke vouchers er voor jou klaar staan. Onze klantenservice of kassières kunnen jou ook hierin helpen.
Hoe spaar ik punten?
Je spaart punten door aankopen te doen. Voor elke bestede € 0,33 krijg je 1 spaarpunt. Ook krijg je 50 spaarpunten wanneer je in onze winkel afrekent (maximaal 1 keer dag) en wanneer je bijvoorbeeld een online aankoop niet retourneert. Daarnaast komen er acties aan waarmee je extra spaarpunten kunt verdienen. Op SALE artikelen spaar je geen punten.
Wat gebeurt er met mijn voucher wanneer ik retourneer?
Het shoptegoed wordt in mindering gebracht op het duurste artikel. Wanneer je het duurste artikel retourneert ontvang je de korting op dat artikel terug als tegoed op de oorspronkelijke voucher. Deze verschijnt weer in je account.
Wanneer verlopen mijn spaarpunten?
Jouw spaarpunten verlopen na 24 maanden.
Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?
Dit kun je doen door in te loggen in je account via https://www.rinsmamodeplein.nl/account/login en de velden aan te passen. Jouw emailadres kun je alleen via onze klantenservice aanpassen.
Wat zijn de voordelen?
Je spaart gratis punten. Met deze punten kun je vouchers uitkiezen waarmee je shoptegoed ontvangt of andere geluksmomenten zoals een lunch ter waarde van € 25,00 of gratis koffie met gebak. Daarnaast heb je als eerste toegang tot de SALE, ontvang je in mei en november extra voordeelvouchers. Daarnaast betalen wij altijd de helft van jouw coupeusekosten én krijg je met Pasen bij een aankoop een leuk cadeautje. Wij trakteren jou graag!
Hoe kan ik mij afmelden van de Rinsma Memberclub?
Neem hiervoor contact op met klantenservice. Zij zorgen ervoor dat jouw gegevens zorgvuldig worden verwijderd uit ons systeem.
Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
Uiteraard, in onze privacy policy lees je hier alles over: https://www.rinsmamodeplein.nl/rinsma-modeplein/klantenservice/privacy-policy
Sparen bedrijven ook punten?
Bedrijven en stylisten die recht hebben op korting zijn uitgesloten van sparen.
Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op via (0513)468 050. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost!
Ik wil mijn order annuleren.
Jouw order kan geannuleerd worden wanneer deze nog niet is verzonden. Neem daarvoor contact op met onze Customer Care via [email protected] of (0513) 468 050. Wij ontvangen dan graag het ordernummer en reden van annulering.
Wanneer jouw order al is verzonden, kan deze niet meer geannuleerd worden. Natuurlijk mag je hem dan bij levering door DHL aan de deur weigeren of kosteloos retourneren met gebruik van de meegezonden retourlabel.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je kunt een item van jouw bestelling annuleren wanneer deze nog niet is verzonden. Jammer genoeg kunnen er geen items toegevoegd worden, hiervoor vragen we je een nieuwe bestelling te plaatsen.
Ik heb een klacht over een item.
Dat is vervelend om te horen! Wij lossen het graag voor je op, want onze missie is om jou blij te maken met mooie kleding. Ben je in de gelegenheid om langs te komen in de winkel met jouw klacht? Zo niet, dan ontvangen wij het item graag per post. Deze kan kosteloos opgestuurd worden naar het volgende adres vanaf een PostNL-locatie:
RINSMA MODEPLEIN
t.a.v. Klantenservice
Antwoordnummer 727
8400 VB Gorredijk
Daarbij ontvangen wij dan graag een notitie met in ieder geval jouw contact- en adresgegevens, dan nemen wij contact op zodra we het pakket hebben ontvangen. Alvast bedankt!
Ruilen, hoe werkt dat?
Een artikel kan binnen 30 dagen worden omgeruild. Om het artikel zo snel mogelijk te kunnen ruilen, is het verstandig om het gewenste artikel opnieuw te bestellen. Stuur het andere artikel retour met een vermelding van omruiling op het retourformulier. Voor het andere artikel worden dan geen retourkosten in rekening gebracht. Natuurlijk ben je ook welkom in de winkel om jouw aankoop te ruilen.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Indien je jouw bestelling retourneert en gebruikmaakt van het DHL retourlabel wordt €3,95 ingehouden op het te terug te storten bedrag. Je kunt jouw bestelling gratis retourneren in de winkel.
Hoe retourneer ik mijn online bestelling?
Je kunt het pakket eenvoudig retourneren via een DHL Pakketpunt. Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in de originele verpakking en voeg het ingevulde retourformulier bij. Meld je retour aan via onze website; rinsmamodeplein.nl/retour. Geef de retourreden door en meld een retourlabel (à €3,95*) aan. Je ontvangt vervolgens een QR-code in je mail waarmee je het pakket kunt retourneren. Lever het pakket in bij het dichtstbijzijnde DHL Pakketpunt en bewaar de verzendbevestiging goed. Deze bevestiging is je bewijs van retourzending.
Zodra wij de retourzending hebben verwerkt, ontvang je een retourbevestiging via de e-mail. Wij verwerken jouw retour binnen 2 dagen.
*De kosten voor het retourlabel (à €3,95) worden ingehouden op het bedrag wat wij naar jou terugstorten.
Gratis retourneren in de winkel
Wanneer je ervoor kiest de bestelling gratis te retourneren in de winkel, dan kan dit bij de klantenservicebalie. Neem voor een goede verwerking van de retourzending, het retourformulier mee dat bij de bestelling zit. Je krijgt vervolgens het aankoopbedrag op je rekening teruggestort.
Kan ik mijn winkelaankoop ook per post retourneren?
Ja, je kunt jouw winkelaankoop tot 30 dagen na aankoop retourneren via de post. Verstuur het pakketje via DHL (meld je retour aan bij rinsmamodeplein.nl/retour), via een dienst naar keuze of neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Je ontvangt vervolgens een QR-code* van DHL in je mail waarmee je het pakket kunt retourneren. Zorg dat de bestelling goed is verpakt en lever het pakket in bij het dichtstbijzijnde DHL Pakketpunt en bewaar de verzendbevestiging goed. Deze bevestiging is je bewijs van retourzending.
Zodra wij de retourzending hebben verwerkt, ontvang je een retourbevestiging via de e-mail. Wij verwerken jouw retour binnen een aantal dagen.
*De kosten voor het retourlabel (à €3,95) worden ingehouden op het bedrag wat wij naar jou terugstorten.
Kan ik sale-items ook retourneren?
Ja, hiervoor hanteren wij voor aankopen in de winkel een retourtermijn van 8 dagen. Voor online sale aankopen hanteren we een retourtermijn van 30 dagen na aankoop. Items die gekocht zijn in de Outlet kunnen helaas niet geretourneerd of geruild worden.
Krijg ik na retourneren mijn aankoopbedrag terug, of krijg ik een tegoed?
Wij storten het bedrag van jouw retour binnen de retourtermijn weer op de rekening waarmee is betaald. Items die in de Outlet zijn gekocht, kunnen niet geretourneerd of geruild worden.
Wanneer staat het bedrag van mijn retour weer op mijn rekening?
Zodra jouw retour is afgehandeld, krijg je hier een bericht van. Je ontvangt je aankoopbedrag zo spoedig mogelijk op je rekening. Afhankelijk van de betaalmethode en drukte is dit doorgaans tussen de 2 en 5 werkdagen.
Ik heb Billink als betaalmethode gebruikt, hoe werkt de terugbetaling hiervan?
Wanneer je de rekening nog niet hebt voldaan, zul je nadat wij de retour hebben afgehandeld een bericht van Billink krijgen over de rekening. Heb je al wel betaald, dan wordt het bedrag van jouw retour weer op de rekening gestort waarmee je de order hebt betaald. Je wordt te allen tijde op de hoogte gehouden van jouw rekening door Billink. Ook kun je deze inzien door in te loggen in de omgeving van Billink.
Wat is de retourtermijn?
De retourtermijn voor zowel winkel- als online aankopen is 30 dagen na aankoop. Items die in de Outlet zijn gekocht kun je binnen 60 dagen ruilen in de Outlet.
Kan ik meerdere bestellingen in één pakketje retourneren?
Dat is geen probleem! Wij ontvangen graag alle ingevulde retourformulieren voor de juiste verwerking.
Hoelang duurt het voordat mijn geretourneerde order bij jullie verwerkt wordt?
Je kunt jouw retourzending volgen via de QR-code die je van DHL hebt ontvangen. Houd er rekening mee dat een retourzending vaak als laatst een sorteerscan ontvangt bij de vervoerder. Vanaf dan wordt het pakket binnen 1 tot 3 werkdagen bij ons bezorgd. Zodra wij de retourzending hebben verwerkt, ontvang je een retourbevestiging via de e-mail. Het aankoopbedrag wordt vervolgens binnen 2 dagen teruggestort op je rekening.
Moet ik verzendkosten betalen?
Bij bestellingen vanaf €50,- betaal je geen verzendkosten. Heeft jouw bestelling een lagere orderwaarde? Dan vragen wij voor het verzenden van je bestelling een kleine tegemoetkoming in de werkelijke kosten. Je betaalt in dat geval een verzendbijdrage van €2,95.
Voor Duitsland & België vragen wij, ongeacht de orderwaarde, een verzendbijdrage van €4,95.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Levering door DHL
Wanneer je op werkdagen voor 15:00 uur een bestelling plaatst, verzenden we jouw bestelling dezelfde dag nog. Als je kiest voor thuisbezorging met DHL, zal je bestelling (in de meeste gevallen) de volgende dag afgeleverd worden. Bestellingen die op vrijdag ná 15:00 uur worden geplaatst en bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst, worden op maandag verstuurd.
Ophalen in de winkel
Wanneer je ervoor gekozen hebt de bestelling op te halen in de winkel, dan ligt deze de volgende werkdag klaar bij de klantenservice. Via de mail houden wij je op de hoogte van de status van jouw bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook in de winkel afhalen?
Ja, hier kun je voor kiezen in het bestelproces. Jouw bestelling kan opgehaald worden bij de klantenservice in de winkel. Wij vragen je de orderbevestiging en identiteitsbewijs mee te nemen, zodat wij de bestelling kunnen controleren. Zonder ordernummer en identiteitsbewijs kunnen wij de bestelling niet meegeven. De bestelling blijft 14 dagen beschikbaar in de winkel. Wanneer de bestelling niet binnen 14 dagen wordt opgehaald, zal deze retour gaan en wordt het aankoopbedrag teruggestort. Je kunt het artikel desgewenst meteen even passen in de winkel en één van de stylistes vragen om een creatief advies.
Kan ik een afwijkend afleveradres kiezen?
Dit is in het bestelproces helaas niet mogelijk. Je kunt jouw bestelling wel laten bezorgen bij een DHL ServicePoint en wij kunnen het adres na het plaatsen van de bestelling voor je wijzigen. Daarvoor ontvangen wij graag jouw ordernummer en het gewenste afleveradres via [email protected].
Kan ik ook aangeven dat ik mijn pakketje later wil ontvangen?
Ja, in het bestelproces bij ‘Kies een verzendmethode’ kun je aangeven op welke datum je het pakketje graag wilt ontvangen. Ook kun je gebruik maken van levering bij een DHL afhaalpunt, daar blijft het pakketje een week liggen en kun je hem op eigen gelegenheid ophalen. Ten slotte kun je ook kiezen om de bestelling bij ons in de winkel af te halen, daar bewaren wij jouw bestelling 14 dagen.
Mijn pakketje is lang onderweg of geeft een afwijkende status op de Track & Trace aan.
Dat is vervelend! Wij onderzoeken graag waarom dit zo is. Neem contact op met onze Customer Care via [email protected] of (0513) 468 050. Wij ontvangen dan graag jouw ordernummer en het zendingsnummer.
De Track & Trace van mijn zending geeft aan: ‘Zending nog niet ontvangen of verwerkt’.
De Track & Trace heeft vaak even nodig om zich juist aan te passen nadat het pakketje door ons is verzonden. Wanneer deze status na één werkdag nog niet is veranderd, neem contact op met onze Customer Care via [email protected] of (0513) 468 050. Wij ontvangen dan graag jouw ordernummer en het zendingsnummer.