- Indien de betaling is mislukt, ontvang je gelijk een mail van ons met een betalingslink. Via deze link kun je de betaling alsnog voldoen.
- Een andere manier om de bestelling af te ronden, is door in te loggen op je account. Je klikt op 'Mijn Account' en gaat naar het overzicht van de bestellingen. Hier kun je vervolgens op de onafgemaakte bestelling klikken en deze alsnog afronden.
- Om een bestelling te plaatsen met Billink is het noodzakelijk om een telefoonnummer in te vullen in je account/tijdens het bestelproces. Deze kun je in jouw account, bij ‘Mijn adressen’ toevoegen.
- Wanneer je kiest voor Billink kun je jouw pakketje niet laten afleveren bij een DHL-punt.
- Je hebt het maximale orderbedrag bereikt. Wanneer je voor de eerste keer met Billink betaalt, kun je maximaal voor € 250,- bestellen.
- Zijn bovenstaande oorzaken niet van de orde? Een betaling door middel van Billink kan door verschillende oorzaken worden geweigerd. Wegens privacy hebben wij hier helaas geen zicht op. Billink kan jou hier verder inzicht in geven, wij raden je daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice van Billink.
Gratis retourneren in de winkel
Wanneer je ervoor kiest de bestelling gratis te retourneren in de winkel, dan kan dit bij de klantenservicebalie. Neem voor een goede verwerking van de retourzending, het retourformulier mee dat bij de bestelling zit. Je krijgt vervolgens het aankoopbedrag op je rekening teruggestort.
Dit is mogelijk, Je kan ook meerdere adressen opslaan in je eigen account om gemakkelijk een bestelling te plaatsen op meerdere adressen. Je kunt jouw bestelling ook laten bezorgen bij een DHL ServicePoint en wij kunnen het adres na het plaatsen van de bestelling voor je wijzigen. Daarvoor ontvangen wij graag jouw ordernummer en het gewenste afleveradres via service@rinsmamodeplein.nl.